We zijn in korea !! na een lange reis aangekomen

9 mei 2016 - Seoul, Zuid-Korea

DE reis was goed gegaan ,11 uur korea airline ...

Na een hard verwarmende onvangst door diverse hoge afgevaardigden ,minister ,ambassade etc zijn we naar de herdenk plaats  gegaan om de heer wessels daar heen te brengen ,en morgen krijgt hij daar een waardig afscheid ! Eindelijk in hotel Super de 'luxe 5 sterren in seoul even tot rust komen en na een geweldige dinee op naar morgen

1. Tamara:
    9 mei 2016
    Fijn dat alles goed is gegaan! Nu genieten van alle ervaringen en indrukken die je daar opdoet en van het luxe hotel. Dit maak je maar een keer mee in je leven dus geniet!
  2. Mirjam:
    Goed om te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Rust lekker uit en morgen weer een dag neem een lekker biertje dan slapen jullie goed . En veel plezier nog daar.
  3. Jeannette:
    9 mei 2016
    blij dat ik je weer ff zag via sky xxx
  4. Ma:
    nou je eerste vlucht met het vliegtuig..hoop dat het meeviel
    En nu lekker genieten he xxx ma
  5. Tamara Sneep:
    9 mei 2016
    Fijn dat jullie zijn aangekomen en zo mooi zijn opgevangen. Geweldig dat Joop eindelijk deze reis kan maken